Logo Complex of Silesian International School
  • ul. Wincentego Witosa 18
  • 40-832 Katowice

Wycieczka integracyjna

Wyjazdy integracyjne są w naszej szkole coroczną tradycją. Ich celem jest między innymi kształcenie umiejętności nawiązywania właściwych relacji z rówieśnikami, integracja zespołów klasowych, a co najważniejsze – dobra zabawa! 9 października, korzystając z pięknej jesiennej pogody, uczniowie klas 1CP, 2CP, 3CP, 1IGSCE oraz BLG udali się na wspólny wyjazd integracyjny.

Podczas trzech ekscytujących dni spędzonych na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej uczniowie wraz z ze swoimi wychowawcami odwiedzili wiele ciekawych zakątków. Podczas zajęć integracyjnych poznaliśmy okolice Huciska, Bobolic i zamku w Mirowie, zdobyliśmy Górę Zborów oraz eksplorowaliśmy Jaskinię Głęboką.

Ostatniego dnia wycieczki dotarliśmy do zamku w Podzamczu. Zamek Ogrodzieniec to największa warownia Wyżyny Krakowsko-Częstochowskiej, a także, bez wątpienia, jeden z najpiękniejszych zamków w Polsce. Majestatycznym ruinom malowniczości dodają fantazyjne formy skalne, z wykorzystaniem których postawiono mury budowli. Pomimo zmęczenia z zainteresowaniem słuchaliśmy naszego przewodnika, który zdradził nam najskrytsze tajemnice tego niezwykłego miejsca

Pełni wrażeń wróciliśmy do Katowic, planując już kolejne wspólne eskapady.